W czwartek 2 czerwca uczniowie klasy II c zostali mile zaskoczeni przez wychowawcę, gdyż swoje zajęcia rozpoczęli na placu zabaw.
Na początek utrwalali tabliczkę mnożenia grając w zespołach w tzw. „łapaną tabliczkę”.
Później pojawiły się mamy uczniów, które dostarczyły jeszcze z okazji Dnia Dziecka pizzę. Dzieci zajadały się z wielkim apetytem.
Ze względu na piękną pogodę i konieczność ruchu, nie obyło się również bez zabaw na placu.
Jednak na koniec zajęć uczniowie pisali podwórkową kartkówkę z matematyki. Zadaniem dzieci było odnalezienie działań (tabliczka mnożenia), wcześniej porozwieszanych na placu zabaw, przepisanie ich oraz rozwiązanie, a to wszystko trzeba było wykonać w określonym czasie.
Wszystko staje się bardziej proste, gdy wokoło jest zielono i śpiewają ptaki. Wszystkim uczniom podobała się podwórkowa matematyka. Na pewno ją powtórzą.
rel. i zdj. K. Sułkowska